ویپ ها و لیکویید های فیک و خطرات آنها

لیکویید های فیک اکنون در همه جا در دسترس است. شاید خودتان با برخی از آنها برخورد کرده باشید. لیکوییدهای تقلبی هم برای صنعت و هم برای مصرف کننده خطرات بسیاری دارند. اجازه ندهید که قربانی بعدی شوید! ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه لیکویید های فیک را تشخیص دهید.

نسخه های مضر لیکویید های فیک در سراسر بازار در حال چرخش هستند. این روزها نسخه‌های نادرستی از تقریباً هر چیزی وجود دارد، چه به دنبال یک جفت کفش ورزشی یا یک کیف پول جدید باشید.

با این حال، تمایز بین لیکویید های تقلبی و سایر محصولات تقلبی این است که لیکویید های تقلبی ممکن است برای سلامتی شما خطرات بیشتری داشته باشند. حتی لیکویید های تقلبی نیز اغلب شما را از یک تجربه لذت‌بخش از ویپینگ محروم می‌کنند.

چرا لیکویید های فیک برای شما خطرناک است؟

ترکیبات ناشناس:

آنها از نیکوتین گرید دارویی استفاده نمی کنند. حتی طعم‌ها و عصاره‌های استفاده‌شده(در اینجا اجزای لیکوییدها توضیح داده شدهاند) نیز از استاندارد بالایی برخوردار نیستند و برخی از شرکت‌های معروف آن‌ها را تولید نمی‌کنند.

آنها احتمالاً برای سلامتی شما خطرناک هستند. این استدلال وزن دارد زیرا از مواد استاندارد پایین در تولید چنین لیکویید ای استفاده می شود.

چنین مواد بی کیفیتی حتی می تواند برای تجهیزات شما خطرناک باشد، زیرا یک مایع با استاندارد پایین که به درستی آزمایش نشده است از طریق واکنش های عجیب به تجهیزات و دستکاه های شما آسیب می رساند.

آنها همچنین ثابت می کنند که خطر آتش سوزی دارند. آنها مستعد سوختن با سرعت بالا هستند و روی ویک و سر وسایل شما تاثیر می گذارند و در نتیجه این آسیب معمولا طعم مایع خراب می شود.

در نهایت… چگونه لیکویید فیک را شناسایی کنیم؟

قیمت: قیمت لیکویید اهمیت زیادی دارد زیرا چیزی که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. اگر مشاهده کردید که آن را با نرخ ارزان تری دریافت می کنید، ممکن است کیفیت پایینی داشته باشد.

فروشنده. همیشه تمام تلاش خود را بکنید که فقط از فروشندگان قابل اعتماد و معتبر خرید کنید.

قبل از خرید محصول، در صورت احساس شک، باید اطلاعات مربوط به لیکویید را از فروشنده جویا شوید. آنها باید مبدا محصولاتی را که می فروشند بدانند.

طعم. آیا خیلی قدرتمند است یا «به سختی وجود دارد»؟ آیا طعم “خنده دار” است؟ لیکویید فیک ممکن است خیلی قوی، خیلی کم یا فقط عجیب باشد.

بسته بندی. اگر متوجه شدید که بسته بندی لیکویید ارزان به نظر می رسد یا مناسب نیست، به هیچ وجه نباید آن را خریداری کنید. همچنین باید بررسی کنید که آیا آنها اقدامات ایمنی و امنیتی (هولوگرام، قفل کودک و غیره) دارند؟

عوارض جانبی. آیا احساس تهوع یا حال بد دارید؟

اساسا از عقل سلیم خود استفاده کنید

اگر متوجه شدید که طعم، بو یا بسته بندی آن مناسب نیست، باید از خرید آن خودداری کنید.

در مورد هر فروشنده ای که قصد خرید از آن را دارید، پیش زمینه ای انجام دهید. مطمئن شوید که آنها محصولات معتبر می فروشند.

منبع

و اما ضررهایی که لیکویید فیک میتواند داشته باشد چیست؟

چرا لیکویید های فیک خطرات جدی دارند
چرا لیکویید های فیک خطرات جدی دارند

چرا مایعات ویپ تقلبی خطرناک هستند؟

E-juice مخلوطی از آب، گلیسرول، پروپیلن گلیکول، طعم دهنده ها و (اغلب) نیکوتین است و این مخلوط بخاری را که استنشاق می کنید ایجاد می کند. این مواد باید قبل از قرار دادن در بطری به دقت اندازه گیری و نظارت شوند، در غیر این صورت ممکن است اثرات نامطلوب جدی بر سلامت شما داشته باشد.

احتمالاً می توانید حدس بزنید که چرا ویپ های تقلبی بسیار خطرناک هستند. لیکویید تقلبی ممکن است طعم و نیکوتین داشته باشد، اما بیشتر یا کمتر از آن چیزی است که روی برچسب نوشته شده است – هیچ راهی وجود ندارد که آنها بتوانند عدد دقیقی را ارائه دهند. از آنجایی که نمی‌توانید میزان نظارت دقیق آن را بدانید، نمی‌توانید تضمین کنید که هر چیزی که استفاده می‌کنید ایمن خواهد بود.

اما مهمتر نیکوتین و طعم محصولات تقلبی ویپ ممکن است حاوی بسیاری از افزودنی ها و ناخالصی های دیگر باشد که برای سلامتی شما مضر است. در موارد نادر، حتی ممکن است مواد مخدر وجود داشته باشد، اما شما تا زمانی که خیلی دیر نشده است، نمی دانید. استنشاق آنها می تواند باعث فشار خون بالا، افزایش ضربان قلب و در بدترین حالت، لرزش و تشنج شود.

علاوه بر اینها لیکویید های فیک امکان ایجاد بیماری های مختلف در ریه سیستم گوارش و حتی در دهان و دندان را دارند. به همین دلیل استفاده از لیکویید اورجینال بسیار مهم است.

نکته مهم دیگر که شاید شمارا به استفاده از لیکوییدهای اورجینال تشویق کند این است که سازمان های بهداشتی نظارت مستقیم بر روی این محصولات میکنند و طبق اعلام سازمان غذاداروی آمریکا ویپینگ ۹۵ دزصد ضرر کمتری از سیگار کشیدن دارد پس استفاده درست از آن به طور کلی برای سلامتی بسیار مهم است.

منبع

Hossein
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *